2013. július 23., kedd

6. scrap.hu tábor - élménybeszámoló 2.

Kicsit késve, de tartozom még egy beszámolóval a scrap.hu táborról. Nagyon jó volt, tényleg jó lenne mindenről részletesen beszámolni.
Az utolsó workshopot Merika tartotta, ún. kollázs technikát mutatott be. Ennek lényege, hogy egy lealapozott rétegre sok-sok kiegészítőt ragasztunk, majd fehérre lefestjük. Ezután több-kevesebb festékkel beszínezzük. Dor a kevesebb festékre szavazott, íme a beszámolója.


"Ez az oldalam Merika workshop-ján készült a táborban. Eléggé eltértem a többiektől, míg ők kisebb vastag kartonra dolgoztak, én 30*30-as fehér kartont használtam. Ezt lealapoztam Gesso-val, hogy ne áztassa majd el annyira a ragasztó. Én nem a fényképre dolgoztam, első körben, hanem alá. Engem ebben a technikában ugyanis az fogott meg igazán, hogyan tudunk a különböző textúrákkal játszani. 

 


Az oldalamon legalul selyempapír van, arra került TeaBogitól kuncsorgott mosózsák darab, ezen van még hullámkartonból egy csík, és papír zsebkendő egy rétege alaposan gyűrve. Ezeket szép sorban ragasztgattam fel az oldalra, nem mindenhol lekenve. Ragasztásra scrapbookban rendhagyó módon dekupázs ragasztót használtam mindenre, ezt Merika javasolta, és valóban szuper! Elhelyeztem a képet, amit a közepén ragasztottam csak le 3D-s ragasztócsíkkal. Így még alá tudtam pakolni ezt-azt, pl. az ezer éve kerülgetett betűmatricáim. 
 

Én most jutottam el ahhoz a lépéshez, amit a többiek az elején tettek, fogtam a kacatos dobozkám és telepakoltam mindenféle kütyüvel az oldalam, ezeket is dekupázs ragasztóval rögzítettem. Száradás után, amikor már semmi nem hullott le az oldalról, lekentem az egészet fehér, matt akrilfestékkel .Ezt is hagytam megszáradni, és misttel adtam egy kis színt az oldalnak. 


Annyira megtetszett a technika, itthon már egy kicsi dobozkát is feldíszítettem így."

Próbáljátok ki, izgalmas kirándulás!

Jó alkotást!
Dor és Borka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése