2010. június 7., hétfő

Nagy négyzet album

Sokszor előfordult már velem, hogy valakinek albumot szerettem volna készíteni. De a minialbumoknál nagyobbra lett volna szükségem, ám mégsem egy hagyományos 30*30-as méretre.
Ezt az új albumot ezért kezdtem el gyártani. Mérete 8*8 inch, ami 20,3*20,3cm. 8 lapját két karikával lehet összezárni. És hogy a mérete jól fogható maradjon, 1mm-es lemezből készítettük.
Jó alkotást kívánok hozzá!



Nagy négyzet album
8*8 inch, azaz 20,3*20,3 cm, 2 karikával, 1mm-es könyvkötő lemezből, sarkai lekerekítve.

Ára: 1480 Ft

.

4 megjegyzés:

  1. Én érdeklődni szeretnék, hogy ehhez az albumhoz lehet kapni kiegészítő lapokat? Vagy esetleg létezik 8-nál több lapos kivitelben?

    Mert én ma vettem triplex karton, de az is lyan vékonynak tűnik albumkészítéshez :S

    VálaszTörlés
  2. Szia! Ezeket a szürke lapokat ált. még bevonjuk fotókartonnal vagy scrapbook papírral, ezért készült 1 mm-es kartonból. Az már merev, de a sok lap sem lesz túl vastag.
    Ha több lapból álló albumot szeretnél, írd meg az alkotos.kft@gmail.com címre, mit kérsz, és küldök neked olyat. Pótlapot ilyen lemezkartonból, vagy fotókartonból tudok adni (ekrü, fehér, piros, lila, lime, melon van most levágva).
    köszi, Borka

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Írtam neked emailt, de még nem kaptam választ rá! :(

    VálaszTörlés