2012. július 20., péntek

Scraptábori élmények

Az elmúlt hétvégén scrapbook táborban voltunk Jovival. A tábort a scrap.hu Szerkesztői és tagjai szervezték, a Sziget-panzióba mentünk Tarjánba. A panzió is szuper, mindenkinek ajánlom, aki csendes, vidéki szállást keres csodaszép környezetben!
De most a táborról szeretnék mesélni.
Képzeljetek el 35 felnőttet, akik napi 16 (!) órán keresztül vagdos, tépked, tintázik, rajzolgat, és csak enni áll fel. Két hosszú asztalsoron fél méter magasságban alkotós cuccok. És teljesen természetes az a kérdés, hogy ki hozott kalapácsot, keksz lyukasztót, van-e valakinek bordó szalagja, és mit tegyek még ebbe a sarokba... :)

A legelső oldal, amit meg tudok mutatni, még nem a táborban készült. Egy játékra készítettem itthon. Aki jelentkezett a játékra, elküldte egy képét Adriennek, az egyik Szerkesztőnek, aki kisorsolta, hogy ki-kinek készítsen oldalt. Én pont Adriennt kaptam!
Öt képet küldött, és azt kérte, az legyen a címe, hogy Kanapé. Először blokkos elrendezést szerettem volna készíteni, de úgy motoszkált a fejemben a cím. Olyan, mintha egy francia művészfilm címe lenne. Innen jött az ötlet, hogy egy filmplakát stílusú oldalt készítsek. A filmszalag már csak bónusz.
A kanapét először megrajzoltam egy firka papíron, hogy az arányok biztosan jók legyenek, utána átmásoltam a hófehér prégelt felszínű háttérlapra, azután sárga és kék akvarell ceruzával kiszíneztem, majd nedves ecsettel összemostam a színeket. Adrienn azt mondta, sikerült eltalálnom, tényleg ilyen a kanapéjuk. (Csak a szín nem stimmel, nem elég szürke.)
A filmszalagot Photoshopban szerkesztettem meg.



A következő két oldal már a táborban készült. Adrienn hozta az elrendezési tervet. Még otthon eldöntöttem, hogy ha nem bonyolult, akkor egyből két képet készítek, oldalpárt a gyerekekről.
A jobb oldali kép az eredeti vázlat alapján készült, a bal oldalit pedig tükröztem, így kerülnek majd egymás mellé az albumba.
A vázlat különlegessége a döntött szerkezet. Eredetileg a keretes fotó is ennyire meg lenne döntve, de én nem voltam elég bátor hozzá!
Az apró kiegészítők halmozása sem az én stílusom, akár kétszer ennyi is elfért volna. Majd igyekszem még bátorodni ebben is!
 

A tábor további részében egy albumot készítettünk, saját kezűleg vágtuk ki kétoldalas scrapbook papírokból a lapokat. Sajnos, nem készültem el vele, mert majdnem 60 képet szeretnék beletuszkolni... ;)
Ha elkészülök vele, természetesen megmutatom itt is. Addig is elolvashatjátok Anett cikkét a scrap.hu-n.


Jó alkotást!
Borka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése