2009. február 28., szombat

Ötletek - Gyorskészlet

Yabo Scrapbook Gyorskészlet

Az alábbi képekhez kizárólag a Yabo Scrapbook Gyorskészlet elemeit használtam fel. Ragasztáshoz ragasztóstiftet és kétoldalas ragasztószalagot használtam.
A két képet 9*13 cm-es méretben hívattam elő.

A fotót meghagytam az eredeti méretben.
A hátlapra ragasztóstifttel felragasztottam a mintás kartont.
A kivágós ívből kivágtam a 2 virágot, az ovális címkét, a csomagcímkét és egy zárójel formát, valamint a teljes csíkos részt.
A farkasfog szalagot félbevágtam.
Miután meggyőződtem, hogy tetszik az az elrendezés, ami a fejemben már megvolt, alulról fölfelé haladva ragasztóstifttel (vékonyan kenve!) felragasztottam az elemeket a mintás lapra: csíkos rész, fénykép (ezt kétoldalas fotóragasztóval), farkasfog szalagok, zárójel.
A két virágot úgy forgattam, hogy a különböző formájú szirmok szépen egymásra kerüljenek. A helyére téve tűvel átszúrtam egyszerre a két virágot, a fotót, a mintás kartont és a hátlapot. Beleszúrtam a szegecset, majd az egész hátulján visszahajtottam a lábakat egy olló nyelével.
Ceruzával felvázoltam, majd barna alkoholos filccel átírtam a szövegeket.
A kivágós ív megmaradt fehér részeiről 4 db 0,5*2 cm-es csíkot vágtam ki, ezeket egymásra ragasztottam, majd 4 felé vágtam. Így 3d kockákat kaptam, az ovális címkét ezzel ragasztottam a helyére.
A csomagcímkét a virágokhoz hasonlóan tű segítségével raktam fel, hátul az olló nyelével simítottam le a lábait.



A fotót levágtam 9*9 cm-esre.
A hátlapra ragasztóstifttel felragasztottam a mintás kartont.
A kivágós ívből kivágtam a 2 virágot, a névtáblát, valamint a teljes csíkos részt.
A fotót körbetekertem a rafiával, hátulján a keresztező részeket egy kis darabbal összekötöttem, hogy stabilan álljon. Az előző képnél leírt módon 3d kockákat készítettem a kivágós ív fehér részeiből.
Miután meggyőződtem, hogy tetszik az az elrendezés, ami a fejemben már megvolt, alulról fölfelé haladva ragasztóstifttel (vékonyan kenve!) felragasztottam az elemeket a mintás lapra: csíkos rész, a rafiával körbetekert fényképet 3d-s kockákkal, a farkasfog szalagot stifttel részletekben bekenve a fénykép köré.
A két virágot úgy forgattam, hogy a különböző formájú szirmok szépen egymásra kerüljenek. Hátukra kis darab kétoldalas ragasztószalagokat tettem, egymáshoz, majd az alaphoz ragasztottam, majd szintén kétoldalas ragasztószalaggal ráragasztottam a fém gombot is.
Ceruzával felvázoltam, majd barna alkoholos filccel felírtam a szöveget a névtáblára, majd a helyére téve tűvel átszúrtam egyszerre az összes réteget, beleszúrtam a szegecset, majd az egész hátulján visszahajtottam a lábakat egy olló nyelével.

Jó alkotást kívánok!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Borka,

    bár mi még annyira nem ismerjük egymást, szeretnék gratulálni az ötletedhez és vállalkozásodhoz, egyben nagyon sok sikert kívánok a jövőre nézve, mert szerintem ez egy hatalmasjó ötlet!!!!:) Kíváncsian várom a folytatást!!! salsera

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Igazán jól esnek a szavaid!

    VálaszTörlés