2009. március 23., hétfő

Ötlet - címkék



























Ági a gyorskészlet hátterét az élénk színű címkecsomag darabjaival díszítette fel.

A készletből, a csíkos mintás részt levágtam, krétáztam (azaz folyékony krétával felitatott tintapárnával körben bekente - a szerk.). Maradék papírokból szintén levágtam egy-egy csíkot, azt is krétáztam. A türkiz címkékre nyomtattam, majd ráragasztottam kicsit elcsúsztatva a barna címkékre, ezt is körbekrétáztam.
A türkiz papírra nyomtattam a címeket, ezeket körbevágtam kisollóval, ill. késsel.
Ezek után mindent felragasztottam az alappapírra, majd a jobb felső sarokba két kapcsot és egy gombot rögzítettem.

Yabo Scrapbook gyorskészlet - háttér, csíkos papír, virág gomb, rafia
Yabo Scrapbook kiegészítők: élénk színű címkék

Yabo szegecsek
maradék fotókarton darabok



















Tünde egy születésnapi üdvözlőlaphoz használta fel a sárga címkecsomag narancs színű darabját, és a vidám gombkészletet.

Simon pecsétjével pecsételtem a feliratot és a tortát, amit akvarellel színeztem, domborítottam és bársonyporoztam (hab a tetején:-)). Yabo címkét használtam alátétnek és a színben pont passzoló gombokat virágcsokornak.

Yabo Scrapbook kiegészítők (címke, gombok),
SimonSaysStamp: Birthday Cake Just For You! pecsét,
IKEA szalag,
folyékony domborító, bársonypor

.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése