2009. augusztus 18., kedd

Béka mese - ötlet kartonra

Veka a Yabo kartonkészletéből készített egy oldalt a Scrap tábor tippelős játékra. A kartonon kívül Yabo címkék és gombok is láthatóak a képen.
Brekk-brekk.



"Scrap.hu tábor, tippelős játékára készült az oldal. A lényege az volt, hogy olyan fotóból, képből kellett oldalt készíteni ami nem árul el, így az oldal stílusából próbáltuk kitalálni melyik kié lehet. Az alap pizzás doboz. Ezt akril festékkel maszatoltam be itt-ott és téptem. Került rá egy zöld YABO karton és egy csíkos adornit papír. YABO gombok és komment címkék. A címet Fiskars vágóval készítettem szabadon. Cukor dísz saját készítésű. A kukucskáló békákat nyomtattam, a nagyobbat kissé 3D-sített „sziklák”-ra ültettem legalábbis ez volt a terv! :D"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése