2009. augusztus 5., szerda

Drága Mama - köralbum

A Yabo designear team tagja, Veka ezzel az albummal lepett ma meg. Ötvözte a decoupage és a scrapbook technikákat, és egy 8 lapos Yabo köralbumot díszített fel szeretett nagymamájának.
Drága, Mama! Ön tényleg nagyon gazdag! Sok boldogságot!

 

 

 

 

"Az album elő és hátlapját alapoztam krém színű akril festékkel. A szélét oliva zöld porpasztell krétával maszatoltam, ezt fixáltam lakk sprayvel. Ezután jött a felülrepesztő lakk (kétkomponenesű repesztő). A repedéseket barna és zöld antikolóval (olajfesték) emeltem ki ezt szintén fixáltam. Ezután az előlapon 3D tollal (előrajzolás után) kihúztam a szöveget és feldekopázsoltam a virágokat és a mintalyukasztóval vágott keksz formájú komment kártyát. Az egészet átkentem még egy réteg selyemfényű decoupage lakkal."

Alapanyagok: Yabo köralbum, 8 lapos, Yabo kommentcímkék, Yabo laposfejű szegecs, Yabo Gentleman gombkészlet, SBK virágok és kristálymiltonHono scrapbook papírok, Eská gyöngy-gomb, szalagok, hímzés: K&Company kaparós matrica

Jó alkotást!
Borka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése