2013. augusztus 15., csütörtök

Keresztelőre emlékezünk fotókockával

Csongor keresztszüleinek terveztem ajándékot adni. Közben eldöntöttem, kollázsolni fogok, méghozzá fotókockát! Így a kollázsolt fotókockát készítettem el a Keresztszülőknek.
Szépen elővettem minden alapanyagom, válogattam, tervezgettem, majd elkezdtem alkotni. A végeredmény teljesen más lett, mint ahogy szerettem volna, de talán ennek így is kellett történnie! :)
A két kocka teljesen egyforma, csak Csongor szerepel a képeken.


Felhasználtam:
yabo fotókocka, fehér akril festék, rózsaszín hímzőfonal, virágok, levelek: textilből, filc betűk, 
kirakó darabok - kinder tojás, papírok ingyenesen letölthetők innen.

A kockákat folyékony ragasztóval állítottam össze. A termék hátoldalán részletes leírás található az összeállítás menetéről. Nem nehéz! Száradás után, fehér akrilfestékkel festettem. Majd elővettem a kincses dobozom ;), és amit találtam benne, abból összeállítottam egy készletet. Ez azért nagyon fontos, mert csak akkor lesz tökéletes az alkotásunk, ha minden összhangban van rajta!

A dekorációt először elrendeztem, nem ragasztottam még le, hogy könnyen tudjak módosítani, ha szükséges. Mikor jónak éreztem, felragasztottam. A képeket szépiában nyomtattam ki, 5 cm x 5 cm-es méretben, alájuk pedig egy ingyenesen letölthető, bordó-kék mintás digitális papírkészletből választottam.

 

 

Ha tovább szeretnéd fokozni a hatást, a kockákat elkészítheted úgy is, hogy nyithatóak legyenek. Ezt Hana korábbi cikkében nézheted meg. Kicsit variálni kell az összeállításnál, mert a legnagyobbat nem ragasztjuk hozzá a többihez, hanem egy szalaggal rögzítjük a belsejébe. Ne feledd dekorálni a doboz belsejét is! ;)

Ha gyorsan szeretnél "wow" hatást elérni, a fotókocka a legjobb választás! Yabos tapasztalat szerint, minden laikus elájul tőle! ;)

Jó alkotást!
Erika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése