2013. augusztus 22., csütörtök

Kirakó készlet házilag - egyedi ötlet fotókockából

írta és készítette: Dor

Nagyon szeretek saját készítésű ajándékokat adni, nem csak felnőtteknek, gyerekeknek is. Külön jó pont nálam, ha az ajándék nem csak mutatós, de gyorsan, könnyen összeállítható is.  Most a gyerekeim leptem meg, saját kirakóst kaptak, amit Yabo fotókockákból készítettem. Kicsit tartottam tőle, hogy a nagylánynak már nem lesz annyira élvezetes, de ő pont olyan boldogan rakosgatja, nézegeti, mint a legkisebb, csak őt jobban lekötik az apró részletek. 


Nagyon egyszerű volt a koncepcióm, 6 kockát készítek, és digitális scrapbook oldalakat hívatok elő 13*18-as méretben. Bárki könnyedén készíthet ilyet, az ingyenesen letölthető Gimp fényképszerkesztő program, valamint a neten fellelhető ingyenes scrap készletek (freebie néven lelhetők fel) segítségével, vagy akár simán a kedvenc fotóinkból is összeállíthatjuk.  

 

A Yabo kockákat a leírás szerint összeragasztottam, a széleit fehér akrillal lefestettem, hogy ne legyen feltűnő az illesztés. A fényképeket feldaraboltam és ráragasztottam a kockákra. Ennyi.
Mindössze arra kell figyelni, hogy egy kockára csak egy darab kerüljön ugyanabból a képből! ;)

 

Boldogan játszanak vele a gyerekek, a nagyoknak minden oldaláról eszükbe jut a történet, és mesélnek, amit a kicsi tátott szájjal hallgat. Sokkal több ez, mint egy sima bolti kirakós!

 

Jó alkotást!
Dor

3 megjegyzés: