2012. március 22., csütörtök

Scrappelt tojás

Igen, jól olvastad! Ki mondta, hogy scrapbookozni csak lapos tárgyra lehet? :)
Kezdődik a húsvéti készülődés, tervezem, idén mivel készüljek. Olvastam a Húsvéti Praktikát, néztem a tojásdíszítő ötleteket. Szép-szép, de nekem vmi más kell idén! Olyan, ami még nem volt.
És akkor beugrott az ötlet: hát persze, hogy fényképet kell a tojásra tenni! Eddig miért nem volt?
Azonnal hívtam Jovit is, mit találtam ki. :) Szegény dobott félre mindent, hogy már ezen a héten be tudjuk nektek mutatni az ötletünket. Szeretnénk minden csütörtökön újdonságot bemutatni Nektek, ez pár hete működik, remélem tudjuk tartani! ;)

Én egészen picike képeket nyomtattam. A képnézegető program varázslójával nyomtattam, az index képeket választottam, és beállítottam a nyomtató beállítás menüben, hogy kicsinyítse le 50%-ra a képeket. Így sikerült 1*2 cm-es képecskéket nyomtatnom!
A kék és barna alátétek egyszerű hajtogatós színes papírból vannak, a zöld csík fotókarton. Alig pár centi hosszúak. Mindent kétoldalas ragasztóval rögzítettem a tojásra. Vékony hegyű művész tollal és fekete kontúr festékkel fejeztem be a scrappesítést.

 

Jovi picit nagyobb képeket nyomtatott, nagyjából 2 cm mindkettő! ;) Az alátétek a legkisebb yabo cimkéből készültek, a kislányos csomag két rózsaszínjéből. Egy-egy címkét félbe vágott, a vágott részeken lekerekítette a sarkokat. A két különböző színű darabot egymásra tette, arra került a fénykép, pici szalag darab és mehetett a tojásra. Végül fekete tűfilccel hullámos vonalakat rajzolt körbe az alátétek körül.

 

Nagyon megszerettem ezt az ötletet! Jó lenne minél többet látni tőletek is! Egy artos és egy vintage stílusú érdekelne legjobban. Ha van kedvetek elkészíteni, kérlek töltsétek fel a blogotokba, és osszátok meg velünk itt a hozzászólások között!


Frissítés! 
Másik DT társamat, Hanát is sikerült megihletnem, és készített ő is fényképes tojást. A blogján elolvashatjátok, hogyan tette különleges illatosítóvá a hímes tojást! A fényképeket pedig itt is mutatom. Csodaszép! ;)

 



Kellemes húsvéti készülődést és jó alkotást kívánok!
Borka


4 megjegyzés:

  1. Fantasztikus ötlet! Köszönet érte! Én biztos, hogy fogok ilyet készíteni!

    VálaszTörlés
  2. Ma megyek képet előhívatni és a hétvégén tuti csinálok egyet-kettőt, szuper ötlet!!! Köszi :-)

    VálaszTörlés
  3. Az ötlet annyira szuper!! És a tojásaitok is ;) köszönöm az ihletet!!! :D

    VálaszTörlés
  4. Már hetek óta vadászok valami ilyen ötletre. Novemberben született a kislányunk, így mindenképpen olyat szerettem volna, ami örök emlék marad a férjemnek az első közös húsvétunkról. Ez az ötlet lesz a befutó :-)

    VálaszTörlés