2012. április 26., csütörtök

Fotókocka másképp: Anyák napi díszdoboz


Frissítés:  További Anyák napi ötleteket találsz összefoglaló cikkünkben.

Egy szépen díszített fotókocka önmagában is különleges ajándék. Anyák napjára, vagy bármely jeles alkalomra elkészíthetjük, garantált a siker! Ma megmutatjuk, hogy nem csak látványos, praktikus is lehet ez a különleges formájú "album", ha nyitható verzióként elkészítve ebbe rejtjük az ajándékot. A gyerekek, (déd)unokák fényképével pedig igazán szívhez szóló díszdobozt készíthetünk Anyák napjára :)


Így készült:
1. A Yabo fotókocka készlet lapjait szépen szortíroztam, hogy a három méret együtt legyen és az összeillesztésnél ne legyek gondban. Aztán szép papírt ragasztottam az alaplapok belsejére.
2. A csomagoláson található leírás alapján összeragasztottam doboznak a lapokat - kivéve az egyik 6x6-os lapot, mert ez lesz a teteje.
3. Ahhoz, hogy a tető ne csúszkáljon, ragasztottam a belsejére egy plusz réteget: akkorát, mint a legkisebb alaplap. Nálam ez egy csíkokból álló keret, hogy minél több látszódjon a papírból, de lehet teljes négyzet is. Tipp: Parafa poháralátéttel egyszerű dolgozni, mert könnyű vágni és elég kemény.
4. Kissé eltérően, az ajándékozottak stílusát figyelembe véve díszítettem őket (fényképek, sokat emlegetett dalszöveg, virágok, papírcsíkok)





Örömteli készülődést és jó alkotást kívánok!

Hana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése