2013. április 18., csütörtök

Nagymamának anyák napjára - Mama album

Összefoglaló cikkünket az Anyák napi ajándékokról itt olvashatjátok!

Lassan közeledik az anyák napja, így erre az alkalomra egy olyan emlékalbumot készítettem, amelyben a nagymama és az unokája közös fényképei, közös élményei szerepelnek. Kezdve a nagymamává válástól, szinte napjainkig. Így például az első közös ünnepek, egy közös játszóterezés vagy épp mozizás emléke is helyet kapott az albumban. 

A mama album elkészítéséhez Yabo mama albumot választottam. Hozzá négy féle 30x30 cm-es scrapbook papírt és alapkartonokat használtam. Először az album kartonalapjának széleit fehérre festettem úgy, mint itt.


Az albumot pedig teljes egyszerűségében, letisztultan a fotókkal és kiegészítőkkel díszítettem. Főleg szalagok, strasszok, szegecsek, vágógép és Scrapfellow chipboardok felhasználásával. A pillangókra fekete zselés tollal pöttyöket rajzoltam vagy fehérre festettem. Némely fotót Sizzix vágógép és sablonok segítségével formára vágtam, amelynek egy színes kartonalapból vágtam külön keretet.

Az albumban több helyen elhelyeztem kinyitható lapokat is, amelybe újabb fényképek kerültek. Olyan magas csíkot vágok kartonból, mint az album lapjai. az egyik végén lemásolom a belső szélének íveit és a lyukak helyét, majd olyan hosszúra vágom vagy hajtom, ami befér a felette levő betű alá. Több helyen felhasználtam a Yabo retro címkéket.

Oldalra nyíló:
  
A betűkre is lehet ragasztani félbe, három részbe hajtott kartonokat, és akkor még több kép fér az albumba. 


 Vagy egy egész sb alapkartont felhasználva, 10*10 cm-s részekre osztva minden irányba nyíló bővítést készíthetünk. Ezt mindenképpen kössük át szalaggal, hogy a lapozás és a tárolás közben ne nyíljon ki.


Az albumban 17 db 10x8 cm-es fénykép kapott helyet. Némelyiket kisebb méretűre vágtam vagy formavágó sablon segítségével alakítottam.

  
Remélem sikerült felkelteni az érdeklődéseteket és meghozni a kedvet az album saját kezű elkészítéséhez! Biztosan sok-sok anyuka és nagymama örülne egy ilyen maradandó emléknek!

Jó alkotást!
{Timi}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése