2011. december 13., kedd

Alkotós tanfolyam: 5. heti inspirációs oldal és sorsolás

Olyan nagy itt a blogon a pörgés, hogy nem is húzom hosszúra a bejegyzést. :)

Az albumborítókat nem mintáztam túl. Az alsó hullámos szél sablonját még a virágos oldalpárnál készítettem, a nagy B betű a "szokásos" Brock Script. A szívhez egy maszkot készítettem, amit barna festékkel spricceltem, majd szabad kézzel kacskaringókat rajzoltam rá. Volt még egy gombom Hanától, kb. 1,5-2 éve őrizgetem: itt tökéletes helye lesz :)
A hátsó borítón a címkét szegeccsel rögzítettem. A hullámokat, címkét és szivet "megvarrtam": zselés tollal szaggatott vonalakat rajzoltam a körvonaluk mentén.


Már nagyon várom, hogy milyen lett a Ti albumborítótok! Olyan jó lenne, ha a háttérben meghúzódó alkotók is vennék a bátorságot és elküldenék az elkészült albumukat, nagyon kíváncsi vagyok ;)

Az előző heti nyertest az alábbi videó megnézésével tudhatjátok meg:



Gratulálunk a filofax albumhoz!

Az eheti nyeremény egy négyzet album. A sorsoláson való részvétel feltételei a következők:

Legyen az oldaladon valami különleges kiegészítő* ÉS
a tanfolyamon tanult technikák, díszítőelemekből legalább kettő.
Aki a héten elkészíti az oldalpárját, és az arról készült fotót elküldi a
yabochallenge@gmail.com
e-mail címre max. 700x700 pixeles méretben,
az részt vesz a heti nyeremény sorsoláson!
Beküldési határidő: 2011. december 18.-a, éjfél.


Ha a fődíjat is szeretnéd megpályázni, akkor itt vannak a részvétel feltételei:

2011. december 18.-án éjfélig
küldd el az elkészült albumod fotóját
a yabochallenge@gmail.com e-mail címre.
Az oldalak mérete max. 700x700 pixeles legyen!
A sorsoláson csak azok az albumok vesznek részt,
amelyek a tanfolyamon használt technikákkal készültek.


Feltöltheted egy olyan galériába is, ami slide show-t generál - ebben az esetben a slide show html kódját illeszd be az e-mailedbe. Ha nem használtad a leírt technikákat az albumod elkészítése során, akkor is van lehetőséged versenybe szállni egy nyereményért. A szokásos év végi minialbum kihívásra várjuk szeretettel az alkotásodat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése